الجمعة، 11 مارس 2011

Loading.........

ان شاء الله قريب مفاجأه جميله و تقريبا سبق فى عالم التدوين فكره الله اعلم اتعملت قبل كده ولا لأ والله اعلم كذلك هتعجبكم و لا لأ هى عموما فى خير كثير و جميله و مفيده بس انا محتاجكم معايا فيها علشان الناتج النهائى يكون كويس ان شاء الله
 يعجبكم يمكن كذلك انها تكون غريبه  بس يا رب تعجبكم .......تحياتى لكم جميعا.
========>♥ ◕‿◕ ♥<========
اللهم لولاك ما اهتدينا ولا تصدقنا ولا صلينا فأنزل يا ربي السكينة علينا وثبت الاقدام ان لاقينا
========>♥ ◕‿◕ ♥<========
 

هناك 10 تعليقات:

  1. يسعدنى أن أكون أول رد ونحن فى انتظار مفاجئتك التى لم تلمح عن ماهيتها ولكن ما دامت منك ستكون حقا جميلة ونحن معك

    ردحذف
  2. السلام عليكم ورحمة الله

    طبعا انا من اولها مش موافقة على الفكرة هههههه
    لان اى حاجة هتقولها هعترض عليها
    ليه بقى مش عارفة اهو كده وخلاص تقدر تقول انتقام :)


    ربنا يوفقك اخى يارب وان شاء الله افكارك تكون ذات فائدة للجميع
    فى انتظارها بشوق
    تحياتى لك

    ردحذف
  3. السلام عليكم

    أنا أعترض :)

    تحياتى

    ردحذف
  4. مستنييييييينك يا باشا ^_________-

    ردحذف
  5. د:مصطفى
    جزاك الله خيرا اخى و الله انا مبسوط قوى بمعرفتك الجديده ونتمنى ان تدوم على الرحب و السعه و التواصل بالود
    بارك الله فيك ان شاء الله تفيدنا كلنا فى هذا الموضوع المقترح الجديد انا واثق ان شاء الله
    تحياتى لك انى احبك فى الله

    ردحذف
  6. ام هريره
    طبعا انا عمرى مصدقك ان اكون محتاج مساعدتك فى اى حاجه وانت متوفقيش لاننى واثق من انت و ماذا عندك؟؟
    وان شاء الله الفكره تعجبك وتفيدينا كلنا بعون الله
    جزاك الله خيرا

    ردحذف
  7. مدونه ما كفايه بقى
    انت اعترض
    تشرفنا حضرتك .... وانا محمد هههه
    انا مش عارف انت معترضه على ايه؟؟؟ ولو عندك وجهه نظر يا ريت تعرضيها و انا واثق انك ان شاء الله تشركينا لانك متعوتش منك على ان يكون فى حاجه كويسه و مفيده و متشركيش فيها و على فكره يمكن الموضوع ده يهم الشباب بالاخص و ان شاء الله يعجبك و غير كده لو انت معترضه على الموضوع ده من غير متعرفيه فأكيد متفقين فى حاجات كتير و الاختلاف فى الرأى لايفسد للود قضيه
    جزاك الله خيرا
    تحياتى لك

    ردحذف
  8. تلميـ(خولة)ــذة الإسلامـ
    جزاك الله خيرا على حسن الظن و ان شاء الله الموضوع ينال اعجاب حضرتك و تشاركينا فيه
    تحياتى لك

    ردحذف